Philip Glass – Symphony No. 3 / The Hours (2013) Orange Mountain Music

A Baltimore-ban litván zsidó bevándorlók unokájaként született Philip Glass édesapja rádiójavító-, és lemezboltjában ismerkedett meg a zenével, miután a kevésbé fogyó lemezeket apja hazavitte. Testvéreivel együtt így találkozott először Beethoven kvartettjeivel, Schubert szonátáival és Sosztakovics szimfóniáival, valamint Bartók műveivel. Később a zeneszerzés általános szabályait elvető, mindenképpen kitörni vágyó Glass ezután a független zeneszerzők irányába fordult. Harry Partch, Charles Ives, Moondog, Henry Cowell és Virgil Thomson jelentették neki a követendő példát. 1960-ban Párizsba költözött. Európában az ismert indiai zeneszerző, Ravi Shankar hatására elkezdett érdeklődni a népzenék irányában. Glass sajátos stílusával nagyon hamar elismertségre tett szert. Operák, szimfóniák, különböző kórusművek mellett a film világa is megihlette. Zenéjét gyakran minimalistaként határozzák meg, bár ő maga a színházi zene (theater music) megnevezést részesíti előnyben. A XX. század végének egyik legnagyobb hatású zeneszerzője, aki közel vitte a művészi zenét a közönséghez.

The Hours – Suite for Piano & Orchestra (Arr. Riesman)
1. Movement I
2. Movement II
3. Movement III
Symphony No.3
4. Movement I
5. Movement II
6. Movement III
7. Movement IV

Music composed by Philip Glass
Manitoba Chamber Orchestra
Anne Manson, conductor
Michael Riesman, piano

 http://links.snahp.it/289PgS3


 

0

Találatok: 2

Publication author

offline 2 óra

dali300

Avatar 155
https://444.hu/2022/05/31/tancold-ugy-vegig-a-mai-napot-ahogy-ezek-a-hatvanas-evekbeli-eszak-ir-altis-csajok-toltak-a-sulidiszkoban
Comments: 459Publics: 1319Registration: 25-09-2017
Avatar

Szerző: dali300

https://444.hu/2022/05/31/tancold-ugy-vegig-a-mai-napot-ahogy-ezek-a-hatvanas-evekbeli-eszak-ir-altis-csajok-toltak-a-sulidiszkoban

Vélemény, hozzászólás?

Authorization
*
*
Registration
*
*
*

10 − négy =

Password generation