Stabbing Westward – Ungod (1994) • Columbia

A Stabbing Westward ötlete Christopher Hall és Walter Flakus fejébõl pattant ki. 1986-ban az eredeti felállásban Christopher énekelt és basszusgitározott, Walter szintetizátoron játszott és Jim Clanin gitározott. 1990-ben egy négy számos demó EP-t rögzítettek, melynek címe Iwo Jimmaés a Violent Mood Swings korai verzióját is tartalmazta, mint Violent Mood Swing. Ez a dal szerepelt a The Cyberflesh Conspiracy c. válogatás CD-n is. Késõbb a másik három dal is átdolgozásra került az évek folyamán (a Shame [Do You Think God Is Dead]-bõl lett a Shame, a P.O.M.F. –ból a The Thing I Hate és a Plastic Jesus-bõl a Dawn).

Hall egy rövid szünetet tartott, hogy a Die Warzau-val turnézzon, mint a csapat dobosa, mielõtt folytatta volna a Stabbing Westward-ot. Majd Christopher és Walter bevette a zenekarba Chris Vrenna (Nine Inch Nails) dobost. Õ dobol az összes olyan demón, beleértve a Violent Mood Swings-t, a Lies-t és a Nothing-ot, melyek a Columbia Records-os lemezszerzõdést elõzték meg. Az Evanston stúdióban Stuart Zechman gitárossal dolgoztak együtt. Miután Vrenna visszatért a Nine Inch Nails-hez, Dave Suycott, Walter középiskolai barátja került a helyére.

1993-ban a londoni Eden Studios-ban rögzítették debütáló, Ungod c. albumukat John Fryer producerrel. A lemez 1994-ben jelent meg. A Depeche Mode Exotic Tour elnevezésû turnéján vehettek részt, de a Stabbing Westward albumok ettõl még lassan fogytak.

Az Ungod turné végefelé, David Suycott hirtelen kikerült a csapatból. Andy Kubiszewski került a helyére a hátralevõ koncerteken. A gyors személycsere miatt, Andy-nek a repülõút alatt kellett megtanulnia a témákat.

A Stabbing Westward Nothing c. dala hallható a „Bad Boys” c. filmben és a Johnny Mnemonic c. film végén is.

Stuart Zechman az Ungod turné után kilépett az együttesbõl. Így a tagok a Wither Blister Burn & Peel összes gitártémáját maguk vették fel. A második album felvételeit a new york-i Woodstock-ban rögzítették. Miután elkészültek a lemez munkálataival, bevették Mark Eliopulos gitárost, hogy játékával erõsítse koncerteken a zenekart.

1996-ban a Wither Blister Burn & Peel sikert aratott és bearanyozódott olyan dalok segítségével, mint a Shame és a What Do I Have To Do?. Az együttes nagyobb szereplési lehetõséget kapott az MTV-n, a MuchMusic-ban és a rádióban. Olyan nagy nevekkel turnéztak, mint a Kiss, a The Sex Pistols, vagy a Sponge.

1998-ban a csapat áttette székhelyét Los Angeles-be és elkezdték a Darkest Days c. lemez munkálatait. Ez az egyetlen stúdiómunka, mely Mark Eliopulos-szal készült. A Stabbing Westward folytatta a turnézást többek közt a Placebo-val, a The Cult-tal, a Monster Magnet-tel és a Depeche Mode-dal, miközben számos fesztiválon léptek fel. Az elsõ kislemezdal, a Save Yourself még sikeres volt, de az albumeladás rosszul ment, ugyanúgy mint elõzõleg. Nem sokkal késõbb, a Columbia Records ejtette a csapatot.

01. Lost
02. Control
03. Nothing
04. ACF
05. Lies
06. Ungod
07. Throw
08. Violent Mood Swings
09. Red On White
10. Can’t Happen Here

Bass – Jim Sellers
Drums, Percussion – David Suycott
Guitar, Bass – Stuart Zechman
Keyboards – Walter Flakus
Vocals, Keyboards – Christopher Hall

https://links.snahp.it/l7nPIJouR9zWiMX3ThJNr3rufsBg6iBSc7P




 

 

 

 

0

Találatok: 1

Publication author

offline 3 óra

dali300

Avatar 104
https://444.hu/2022/05/31/tancold-ugy-vegig-a-mai-napot-ahogy-ezek-a-hatvanas-evekbeli-eszak-ir-altis-csajok-toltak-a-sulidiszkoban
Comments: 455Publics: 1322Registration: 25-09-2017
Avatar

Szerző: dali300

https://444.hu/2022/05/31/tancold-ugy-vegig-a-mai-napot-ahogy-ezek-a-hatvanas-evekbeli-eszak-ir-altis-csajok-toltak-a-sulidiszkoban

Vélemény, hozzászólás?

Authorization
*
*
Registration
*
*
*

16 + 9 =

Password generation